Recension och seminarium i Varberg

Konstigt nog gick det bra att recensera en avhandling som inte finns. Uppgiften löstes utan alltför stor vånda. Inte minst hade vi två ytterst trevliga seminariedagar på Varbergs Fästning med doktorandgruppen. Delade cell med Beate från Södertörn och stämningen oss emellan kan nog beskrivas som munter. Jag ser fram emot fler sammankomster. =)

Nästa gång bär det av till Göteborg i september och då är det examination och avslutning. Tills dess ska det produceras fyra recensioner och ett examinationspaper. Undrar hur jag ska hinna med mitt eget avhandlingsprojekt... Under sommaren ska jag genomföra ett mindre fältarbete dessutom. Ett upplägg för detta ska funderas ut.

Hmm... det får jag ta tag i nästa vecka.

Soliga hälsningar!
Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0